جدیرترین اخبار :
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد یک تولیدی را افتتاح کرد

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/10/01 | تعداد بازید :253
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به چابهار یک تولیدی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، حجت الله عبدالملکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های در دست اجرا و بازید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی چابهار به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح توسط شرکت بنیان رخشان تجارت، تولیدکننده لوازم مادر و کودک با اشتغالزایی مستقیم ۹۸ نفر و تنوع تولید ۶۸ قلم کالا به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: با بازدید میدانی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی می توانیم بسیاری از مشکلات پیش رو فعالان اقتصادی را در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار حل کنیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: مرکز خدمات درمانی سازمان منطقه آزاد چابهار در محدوده پیکره مسکونی افتتاح شد که امیدواریم بخشی از مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات درمانی سازمان منطقه آزاد چابهار، در امر خیرخواهانه و خداپسندانه «اهدای خون، اهدای زندگی» مشارکت کرده است.

عبدالملکی تصریح کرد: بازید از شرکت ارغوان گوشت (مجتمع صنایع شیلاتی چابهار) از دیگر برنامه ها بود که براساس گفته مدیران این مجتمع صنایع شیلاتی با ظرفیت ۲۵ میلیون قوطی در سال و پنج هزار تن فرآورده‌های شیلاتی در منطقه آزاد چابهار فعالیت‌می کند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین از مجموعه توربافی ماهوربافان بلوچی بازدید کرد.

در سفر یک روزه عبدالملکی به همراه امیر مقدم مدیرعامل و دیگر مسوولان سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مزار شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) ضمن عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند و با حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه چابهار نیز دیدار و گفت و گو کرد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل